Maša o Žigovi delovni praksi v Bragi
Žigova delovna praksa se je začela 29. 10. 2018. Zjutraj ob 9. uri ga je prišel iskat uslužbenec agencije Bragamob, ki je organizirala delovno prakso. S kombijem sta se odpeljala v podjetje CleaningSynergy, kjer je Žiga naslednje 3 tedne opravljal delovno prakso.
Prvi dan je spoznal svojega šefa in mentorico Ano, ki sta mu predstavila podjetje in pokazala, kje bo opravljal prakso. Mentorica mu je razložila in dala naloge. Po spoznavanju z uslužbenci in delom se je s kombijem vrnil nazaj v hotel. Naslednje dni ga je zjutraj ob 9.40 ponovno prišel iskat kombi. Pot do prakse je trajala 20 minut. Delovni dan se je začel s kavo, ki sta jo popila z mentorico Ano, ki mu je tudi naložila dnevne delovne naloge.
V podjetju CleaningSynergy je Žiga delal v skladišču. Njegova glavna naloga je bila ureditev skladišča, kar pomeni, da je bil zadolžen, da v času delovne prakse vzpostavi sistem hranjenja v skladišču, oštevilči posamezne dele in jih smiselno umesti v sistem hranjenja, pregleda zalogo in naredi sprotno inventuro, vse z namenom, da bodo skladiščniki lahko po vzpostavljenem sistemu naprej ustrezno skladiščili blago in opravljali svoje delo.
Ker je bilo dela precej, se je hitro lotil načrta. Prvi teden je sortiral različne rezervne dele in pripravljal prostore za njihovo hrambo. Ker je bilo skladišče v dveh nadstropjih, je tudi tako ločil kose in jih prenesel v ustrezno nadstropje. Posamezne prostore za hrambo je začasno označil. Po nekaj urah dela je napočil čas za kosilo, ki je trajalo 1 uro, in sicer od 13.00 do 14.00. Skupaj s svojimi sodelavci se je z avtom odpeljal v menzo, ki je bila približno 15 minut stran. Po kosilu se je vrnil nazaj v službo, kjer je delal do 17.00. Potem ga je prišel iskat kombi, ki ga je odpeljal nazaj v hotel.
Drugi teden delovne prakse je Žigo kombi prišel iskat ob 9.30. Nato se je 20 minut vozil do službe, kjer je tako kot prejšnji teden z mentorico najprej popil kavo in se pogovoril o delovnih nalogah in napredku pri delu.
V drugem tednu je na vrsto prišlo označevanje in sortiranje rezervnih delov in zlaganje po ustreznih številkah od najmanjše od največje. Veliko delov je bilo treba tudi razstaviti in jih zložiti po sistemu, ki si ga je Žiga postavil sam. V tem tednu je bil vizualen napredek veliko večji, saj so se deli končno zložili po organiziranem sistemu. Žiga je sproti urejal je ročno dokumentacijo sortiranja in sistem evidentiranja zaloge.
Ob 13.00 je bil čas za kosilo, ki je trajalo do 14.00. S sodelavci se je z avtom odpeljal v isto menzo kot prejšnji teden. Za kosilo je po navadi jedel njihovo tradicionalno zelenjavno juho, super verdo, ter krompir in meso. Ko so končali s kosilom, so se odpeljali nazaj v službo, kjer je delal od 17.00. Nato pa ga je prišel iskat kombi ter ga odpeljal nazaj v hotel. Vožnja nazaj pa je zaradi gneče na cesti trajala približno 45 minut.
Žigova delovna praksa je v zadnjem tednu potekala podobno kot prvi in drugi teden. Kombi ga je zjutraj prišel iskat ob 9.30 in ga odpeljal v službo. Tam je spil kavo z mentorico Ano. Predvidela sta naloge za tekoči dan, hkrati pa že začela s pregledovanjem novega sistema ureditve skladišča.
Žiga je v zadnjem tednu poleg zaključnega urejanja, sortiranja in etiketiranja začel z vnašanjem podatkov v računalnik in z vzpostavitvijo nove elektronske baze, ki bo namenjena skladiščnikom pri urejanju zaloge. Poleg Žige je z naše šole v podjetju delal tudi Aljaž. Ob zaključku delovne prakse se je Žigi in Aljažu zahvalil šef podjetja CleaningSynergy, ki je bil nad novim sistemom in ureditvijo navdušen ter ju je pohvalil tudi agenciji Bragamob kot zelo vestna in odgovorna delavca. Zadnji teden je minil hitro. Zaradi lepega vremena in dobro ter vestno opravljenega dela sta Žiga in Aljaž z dovoljenjem šefa in mentorice zaključila že ob 15.30 in tako še malo uživala v lepotah Brage.